Friday, April 1, 2022

သူငယ်ချင်းနှင့် တစ်ညတာ


 သူငယ်ချင်းနှင့် တစ်ညတာ
____________________
••••••••••••••••••••••••••••
ဇာကြည့်ဆိုတာ  ကျနော်နဲ့ ငယ်ငယ်ထဲကအတူကြီးပြင်းခဲ့တဲ့
သူငယ်ချင်း အရင်းကြီးပါ သူကအသားညိုတယ် ပြေပြစ်တဲ့ရုပ်
အမိုက်စားကောက်ကြောင်းတွေ ပိုက်ဆိုင်ထားတယ် ရည်းစားလည်း ကျနော်ထက်ပိုများတယ် ဒါမယ့် သူကိုဖြိုခွင့်ရလိုက်တာဆိုလို့ ဆိုးမင်းဆိုတဲ့ကောင်တစ်ယောက်ပဲရှိခဲ့ဖူးတယ် သူရဲရည်းစားဦးပေါ့ အာ့ကောင်နဲ့ပြတ်ပြီးသွားထဲက နောက်ထားတဲ့ကောင်တေကို သူကမကျွေးတော့ဘူး  ဘာကြောင့်ခုလိုပြောနိုင်တာလည်းဆိုတော့ သူနဲ့ကျနော်က တယောက်အကြောင်းတယောက် အကုန်အမှန်တိုင်းပြောပြကြလို့ပါ ထားပါတော့
ခုတော့ သူကစက်ချုပ်သင်တန်းဆိုင်လေး မြို့ပေါ်မှာဖွင့်ထားတယ်လေ မြို့ဆိုလိုပြောရအုံး ကျနော်တိုရွာမှာနေကြတာပါ
ခုပြောတဲ့မြို့ဆိုတာ နယ်မြို့လေးပါပဲ ကျနော်တိုရွာနဲ့ဆို ရွာသုံးရွာပဲချားတာပါ ၁မိုင်လောက်ပဲဝေးမယ်ထင်တယ် အာ့ကြောင့်
သူကဆိုင်ကိုမြို့ပေါ်မှာဖွင့်ထားပြီး အိမ်ပြန်အိပ်တာပါ ကျနော်အားရင်တော့ ညနေပြန်ရင်သွားကြိုပေးရတယ် တစ်ညနေတော့ လိုက်ကြိုပေးပြီးအပြန် သူကရင်ဖွင့်လာတယ် ငနိုင်ရေ
ရည်းစားထားရတာမဟန်ဘူး စိတ်တေပျက်ပါတယ်ဟာ ဟ
ဘာဖြစ်လို့လည်း ခုငါနဲ့တွဲနေတဲ့ ဖိုးသော်လေ ဟိုနေကငါကို
အတင်းတောင်းတာ ငါမပေးတော့ ငါကို ဆဲဆိုသွားတယ်လေ
ခုငါဖြတ်လိုက်ပြီအာ့ကောင်ကို နင်ကလည်း ယောကျာ်းဆိုတဲ့
အမျိုးကတော့ ဒီလိုပဲလေဟာ နင်ကိုက အထှာကိုင်လွန်းတယ်
အမလေး ရပြီးမှ အကြိုက်လုပ်လေ ခုလိုမျိုးတော့ ငါထပ်အဖြစ်မခံနိုင်တော့ဘူး အေးပါ ငါနားလည်ပါတယ် ဒါနဲ့ နင်ကရောတခါတလေ စိတ်မပါဘူးလား မသာကောင် အကောင်းမပြောဘူး
မေးကြည့်တာပါ လူကြီးတေပြောကြတယ်လေ အစရှိအနောင်နောင်တဲ့ဟားဟား ခွေးဆုတ် ကျနော်ကျောပြင်ကိုနောက်က
ဗြောဆင်ပါတော့တယ် တချက်တချက် ဆိုင်ကယ်ဘရိတ်အုပ်လိုက်ရင် လာလာထိမိဖိမိတဲ့ သူနိုအိအိကြီးကြောင့်လည်း ရင်ခုန်ရပါတယ်..÷÷သူအိမ်ရောက်တော့ သားရေ သားမမကလေးမွေးတော့မယ်ဟေ့ ခုဗိုက်နာလို့ဆေးရုံတင်ထားရတယ်
အမေလိုက်သွားအုံးမယ် သားသန်းထွေးကိုခေါ်ပြီး သားသူငယ်ချင်းနဲ့လာအိပ်ပေးလိုက်အုံး ဟုတ်ဟုတ်အမေ ဆေးရုံကိုသား တခါထဲလိုက်ပို့ပေးမယ်လေလာ   ဇာကြည့်ရဲ့အမေကပြောခြင်းဖြစ်သည် ကျနော်ကို သားလို့ပဲခေါ်တာပါ သန်းထွေးဆိုတာကတော့ ဇာကြည့်ရဲ့ အမဝမ်းကွဲပေါ့ ကလေးမွေးမဲ့တယောက်ကတော့ ဟိုဘက်ရွာမှာ အိမ်ထောင်ကျနေတဲ့သူသမီးပါ
ခါတိုင်း ဇာကြည့်အမေတရားစခန်းဝင်ရင်လည်း ခုလိုပဲအိပ်ပေးနေကြလေ သူတိုညီအမက အိမ်ပေါ်မှာအိပ်ပြီး ကျနော်ကတော့ အိမ်အောက်က တန်းလျှားမှာ အိပ်ပါတယ် ဒီလိုနဲ့
ဆေးရုံလိုက်ပို့ပြီး ပြန်မယ်လုပ်ရင် ကျနော်အတွေးတခု ဝင်လာတယ် ဝင်လာတဲ့အတွေးကိုလည်း အကောင်ထည်ဖော်ဖို့ဆုံးဖြတ်လိုက်တယ်  ကုလားအနှဲဆိုင်ဝင်ပြီး ဖီးဆေး ၃လုံးအကြွေးဝယ်လိုက်တယ် ပိုက်ဆံမပါလို့ အနှဲနဲ့ကလည်း ဘော်ဒါတေဆိုတော့ပြောစရာမလိုဘူးလေ အဲ့အချိန်က နေ့စားအလုပ်သမား
တစ်ယောက်ရဲ့ နေ့ထွက်လုပ်ခက ၈ရာပဲရှိပါတယ် ကျနော်ခုဝယ်တဲ့ဆေးက ၃လုံးကို ၇ထောင်၅ရာကျပါတယ် တရုပ်စာတွေပဲရေးထားလို့ နံမည်မသိပါ ချမ်းဘီယာ၅ဗူးပါဝယ်ပြီး ပြန်လာခဲ့လိုက်တယ် အိမ်ကို ဇာကြည်အိမ်မှာ သွားအိပ်မယ်လို့ဝင်ပြောရင်း ဆေးလုံးကို အမှုန့်ချေထားလိုက်ပါတယ် ဇာကြည့်အိမ်ရောက်တော့ ငနိုင်လာငါနင်စားဖို့ ကြက်သားဟင်းချက်ထားတယ်လာ အေအေး ခုတော့မစားသေးဘူး ဒီမှာ ဟာဘီယာတေ
အလိုက်သိတာ ငါ့သူငယ်ချင်းက သူနဲ့ကျနော်က ခုလိုပဲ ခနခနခိုးသောက်နေကြလေ သွားနင်ကြက်သားသွားထည့် မသန်းထွေးက ပြီးမှလာခဲ့မယ်တဲ့ သူမရောက်ခင်မြန်မြန်လေးကစ်မယ်
ဇာကြည်ကြက်သားဟင် ဝင်ထည့်တုန်း ဘီယာဗူးကိုဖောက်ပြီး
ဆေးထဲ့လိုက်တယ် အိမ်ကယူလာတဲ့ ကြီးကြာဆေးနဲ့ အော်ရာမင်းဂျီ၂လုံး ကျနော်သောက်ထားလိုက်တယ် သူပြန်ရောက်တော့ နှစ်ယောက်သား ပွဲစတော့တာပေါ့ ဟေဟေငတ်နေတော့
ကောင်းလိုက်တာဟာ ညစ်နေတာနဲ့ကွတ်တိပဲ အေးချသာချ
၅ဗူးတောင်ဝယ်လာတယ် နင်၂ဗူးသောက် ပထမဆေးပါတဲ့ဗူးကုန်သွားခဲ့ပါပြီ ဟဲ့မသန်းထွေးကဘာလုပ်နေလို့ ကိုရီးယားကားကြည့်နေတာနေမှာ ပေးပေးနောက်တဗူး  တဗူးကုန်သွားတော့ အမူးလည်းစ ဆေးရှိန်လည်း စပြီမှိ့ နောက်တဗူးသောက်ရင်း ဇာကြည်ရင်ဖွင့်ပါတော့တယ် အဲ့မသာကောင်စောက်ကျင့်မကောင်းတာ ငါကိုလွယ်လွယ်ရမယ်ထင်နေတာနေမယ် သတ်ပြစ်ချင်တာ ဒါကတော့ဟာ နင်ကိုလုံးချင်တာလည်းအပြစ်မှမဟုတ်တာ ဘာလိုအပြစ်မဟုတ်တာပြောပါအုံး ဘာလည်း ငါအနေထိုင်မတတ်လို့လား မဟုတ်ပါဘူးဟ နင်ကအမိုက်စားကောက်ကြောင်းတေပိုင်ဆိုင်ထားတာပဲလေ အမလေးလေး မသာကောင် ပြောတတ်လိုက်တာ တကယ်နင်တင်တေရင်တေကြည့်ပါလား အမိုက်စားကြီးတေ စကားပြောရင်း ကျနော်မျက်လုံးတေက ဇာကြည့်ရဲ့ ပြည့်ကားနေတဲ့ နိုကြီးတေစီကမခွာနိုင်ဖစ်နေတယ် ဟဲ့မသာ ငန်းတယ်နော် ဟားဟားလှလိုငန်းတာဘာဖြစ် အေးအာ့ဆိုငါကို တစ်ဗူးထပ်တိုက် ဟာကုန်ပြီလား ငါကကုန်ပြီ နင်သာငါဖင်တေရင်တေငန်းပြီးသောက်ဖို့မေ့နေတာ အာ့တော့ပေးငါကို ပြောပြောဆိုဆို သူဘာသာလှန်းယူပြီးထပ်သောက်နေတော့တယ် နှစ်ယောက်စလုံး ဒီဂရီတွေ
မြင့်လာခဲ့ပြီလေ ဟဲ့မေးရအုံးမယ် နင်ဆော်ကြီးနဲ့ တွေ့ဖြစ်သေးလား ကြာပေါ့မတွေ့ရတာ ခုရက်ငါအလုပ်နဲ့ငါတောင်မနဲ သူစီမသွားနိုင်ပါဘူးဟာ မသာဒါကြောင့် ထန်နေတာ အေးထန်တယ်ဘာဖြစ်လည်း နင်ငါ့ကိုယ်မကျွေးချင်ဘူးလား နင်ရဲ့အမိုက်စားကြီတေ သွားသေလေ တကယ်ပြောနေတာ ကျနော်သူလက်ကိုကိုင်လိုက်တယ်ပြီးတော့ သူအနားတိုးသွားပြီး မပြောမဆို နမ်းပစ်လိုက် ဟဲဟဲ မသာကောင် ဖယ်ဆန်းပါ မသန်းထွေးလာမှတွေ့ရင်မကောင်းဘူး တွေရင်မကောင်းဘူးဆိုတော့မတွေ့ရင်တော့ ကျွေးမယ်ပေါ့ဟုတ်လား ဇာကြည် ဘာလဲဟာ
ငါနင်ကိုတောင်းပန်ပါတယ်ဟာ ဘာဖြစ်ရပြန်တာ တကယ်တော့လေ ငါနင်နဲ့အိပ်ချင်လို့ မသန်းထွေးကို သွားမပြောဘူးဟ
ခွင့်လွတ်နော် ဇာကြည်ဘာမှပြန်မပြော စိတ်ဆိုးသွားတာလားဇာကြည် ဒီမှာကြည့် ငါနင်နဲ့ဘယ်လောက်အိပ်ချင်နေလည်းဆိုတာပြောရင်း ပုဆိုးအောက်က ညီလေးကိုလှန်ပြလိုက်တယ်
ဟဟမသာကောင် လူကလီးလောက်လီးကလူလောက်ပါလားဟ အကြီးရီးပဲ ဇာကြည်မျက်နှာမှာ ရမက်တွေပြည့်လို့နေပါတယ် ဆေးစွမ်းကသေချာတဲ့ အနေထားကိုရောက်ပြီမှိ့ ကျနော်သူကိုဖတ်ပြီး သူနှုပ်ခမ်းထူထူလေးကိုနမ်းနေမိတယ် သူစီက အသက်ရှုသံပြင်းပြင်းထွက်လာတယ်လေ ကျနော်လည်းအရမ်းထန်နေပြီ သူကိုဆွဲပွေ့ပြီး သူအခန်းထဲခေါ်သွားလိုက်တယ်
ပုံမှန်အတိုင်းဆို သူကိုမချီနိုင်ဘူး သူကထွားတယ်လေ ခုချိန်မှာတော့ ခပ်သာသာပဲ ဇာကြည်အခန်းထဲရောက်တော့ သူပြင်ထားပြီးသား အိပ်ယာလေးပေါ် ပက်လက်အနေထားဖြေးဖြေးချ
နှုပ်ခမ်းလွှာချင်း အနမ်းတွေအပြန်လှန်ပေး လက်တွေကတော့ သူလုပ်ရမဲ့အလုပ်တွေကို ဆက်တိုက်လုပ်နေတယ် ဘောင်းဘီတိုကိုဆွဲချ ညာခြေထောက်နဲဘောင်းဘီကိုကန်ထုတ်ပစ်လိုက်တယ် အပေါ်ပိုင်းမှာလည်း ဗလာစီယာပဲရှိတော့တယ် နောက်ချိတ်ထင်လို့လိုက်စမ်းကြည့်တော့ မတွေဘူး သူဗလာစီယာက ရှေ့ချိတ်ဗျ ဇာကြည်ကပြုံးပြီး ခွေးကောင်ဖယ် ငါဖြုတ်ပေး
သူနှစ်ချိတ်လောက်ဖြုတ်လိုက်တယ်ဆိုရင်ပဲ အယ်ပြီးကိန်နေတဲ့ သူနိုကြီးတေက ရုံးကန်ထွက်လာပါတော့ သူနိုကြီးတွေကို
ကျနော် ခပ်ကြမ်းကြမ်းဆို့ပေးလိုက်တယ် ဇာကြည် ငရုပ်သီးစပ်သလိုမျိုး တရှူရှူတရှဲရှဲနဲ့ပေါ့ ဆေးကပုံမှန်ဆို၁လုံးနဲ့ထိရောက်ပါတယ် ကျနော်ကလောဘကြီးပြီးသုံးလုံး ထည့်လိုက်တော့
ဇာကြည်လူစိတ်ပျောက်နေသလိုကို ုဖစ်နေတာပါ ဘီယာကလည်းမူးဆိုတော့ သူအတွေးထဲမှာ အရမ်းခံချင်နေတာပဲ သိတော့တယ်ထင်ပါရဲ့. ငနိုင်နင်ဟာကြီးထည့်တော့ဟာတဲ့လေ
ကျနော်လည်း အလိုက်တသိနေရာယူပြီး သူရဲကုန်းထဖောင်းကြွနေတဲ့ ပိပိကြီးကို လက်နဲဖြဲလိုက်တယ် ညိုနဲနေတဲ့အပေါက်လေးကတော့ ဟစိဟစိနဲ့ သူအရမ်းလိုချင်နေတာပေါ့ အရည်တေလည်း ထွက်တာ ဘွန်ခနဲဘွန်ခနဲနေတာပဲဗျာ
ကျနော်အရမ်းလုပ်ချင်နေပါပြီ ထည့်မယ်လုပ်ခါမှ အောက်က
ညီလေးက ဘာဖြစ်သွားမှန်းမသိ ပျော့စိသွားတယ်ဗျာ ကျနော်လက်နဲ ထုကြည့်တယ်မရဘူး ဇာကြည်စောက်ဖုတ်ကြီးနဲ့ ပွတ်ကြည့်တယ်မရဘူး ခုကျနော်ုဖစ်သလို့ကြုံဖူးကြတဲ့သူတွေလည်း ရှိမယ်ထင်ပါတယ် ဇာကြည်ကစိတ်မရှည်တော့ဘူးထင်ပါတယ် ဟဲ့ထည့်လေဟာ ဇာကြည်ဒီမှာ ငါဟာပျော့သွားလို့ဟ
ဇာကြည်က ကျနော်ကတွန်းလည်းပြီး အိပ်ပျော်သွားတဲ့ ကျနော်မြွေဆိုးလေးကို ပလွေမှတ်ပြီး ပြန်နိုးပါတော့တယ် တကယ်ကျနော်ထင်မထားတဲ့ အကွက်သူ ဇာကြည်ရွေ့လိုက်တာပါ

ရမက်ပြင်းပြင်း သူရဲ့ဆုတ်ချက်တွေက ကျနော်ကိုရူးမတတ်
ဖြစ်အောင်ပါပဲ ကျနော်ညီးလေးလည်း အရမ်းကိုထန်လာသန်လာတော့တယ် ဒီအချိန်မှာပဲ သူနှုပ်ခမ်းတွေက ညီလေးကိုခွာလိုက်ပြီး ကျနော်အပေါ်တတ်ခွလိုက်ခါ မြွေဆိုးလေးကို တွင်းထဲမောင်းထည့်နေတယ်လေ သူအပြုမူတွေကြောင့် ကျနော်ပါ
ငရုပ်သီးစပ်နေရပါပြီ  အဆုံးထိဝင်အောင် တအင်းအင်းနဲ့ ဇာကြည်ထိုင်ချနေပါတယ် သူစီးခုံနဲ့ ကျနော်ဆီးခုံထိမိချိန်မှာတော့ ဇာကြည် အားအားလို့ ပါးစပ်ကညည်းပြီး အရည်တွေဘွန်ခနဲထုတ်လိုက်ပြန်ပါတယ် ကျနော် သူကိုဆွဲလျှဲလိုက်တယ်
အောက်ကညီလေးကို အလုပ်မပေးသေးပဲ သူနိုကြီးတေနဲ့အတူ အပေါ်ပိုင်းနေရာတော်တော်များကို လိုက်နမ်းပေးတယ်
၃မိနစ်လောက် နေပြီးမှ အောက်ကညီလေးကို အသွင်းအထုပ်ဖြေးဖြေးခြင်းလုပ်တယ် ကျနော်ဆွဲထုပ်လိုက်ချန် သူစောက်ဖုတ်ကြီးကကြွပါလာသလို ထိုးချလိုက်တိုင်းလည်း ခွက်ဝင်သွားတာ ကျနော်မြင်နေရပါတယ် ခဏလောက်ကြာတော့ ဇာကြည်လက်တွေ ကျနော်တက်ပါးစီရောက်လာတယ် ကျနော်သိပါတယ် သူအရှိန်မြင့်စေချင်နေပြီဆိုတာပေါ့ ကျနော်သူပေါင်နှစ်ချောင်းကို ထန်းလိုက်ပြီး ဆောင့်ချက်တေကို မညှာတော့ပဲ ကျနော်စိတ်ရှိတိုင်းကြဲတော့တာပေါ့
ဇာကြည်စီကလည်း နာတယ်ဟိုလိုမလုပ်နဲ့ ဒီလိုမလုပ်နဲ့လို့ တားချင်းလုံးဝမရှိပဲ ဆောင့်ချတိုင်း သူကပြန်ကော့်ပေးနေတယ် အရမ်းငိုမပေးယူမျှနေတော့တာပါ

ဒီလိုနဲ့ ပုံဆန်မျိုးစုံလုပ်ကြတယ် ကျနော်ဇာကြည်ရဲ နောက်ပေါက်ကိုပါထည့်ပြီး အမုန်းလိုးနေမိပါတယ်
သူကိုလေးဘက်ထောက်ကုန်းခိုင်းပြီး စောက်ရည်တွေရွဲနေတဲ့ သူဖင်ပေါက်ကို လျှာနဲ့အရင်ထိုးမွှေပေးပြီး
မြွေဆိုးလေးကို ဖိသိပ်ထည့်တော့ ဇာကြည်အဖျားတတ်သလို တကိုယ်လုံးတုန်နေပြီး တအီးအီးနဲ့ ညည်းနေခဲ့တာပေါ့........ကျနော်နဲ့သူမိုးလင်းတဲ့ထိ လုပ်ဖြစ်ခဲ့ကြပါတယ် ကျနော်လည်း ဘယ်နှစ်ခါတေပြီးလည်းမသိသလို သူလည်းမရေတွက်နိုင်အောင်အကြိမ်ကြိမ်ခရီးရောက်ခဲ့မယ်လို့ ကျနော်ထင်ပါတယ် မိုးလင်းတော့ ကျနော်လက်မောင်းနဲ့ ကျောပြင်တခုလုံမှာ ဇာကြည်လက်းသည်းယာတွေ ကြီးပါပဲ........
               အားလုံးကိုကျေးဇူးတင်ပါတယ် ခမျာ
အမှားများပါရင်လည်း ခွင့်လွတ်ကြပါ ကျနော်ရဲ့
ကိုယ်တွေ့အဖြစ်ပျက်လေးများကို ဖတ်မယ့်သူများ
ရှိရင်လည်း ဆက်လက်ဖော်ပြပေးသွားပါမည်။

No comments:

Post a Comment